För att minska administrationen är Din Medlem utrustad med automatiska fakturor. Så fort en ny medlem registreras, får medlemmen en faktura i sin mail. När det är dags att förnya medlemskapet för befintliga medlemmar skickar systemet automatiskt ut en faktura via mail.
Består föreningen utav flera lokalföreningar med sina egna bankuppgifter hanteras även detta automatiskt.
När en medlem inte har betalat in sin medlemsavgift, kan man med ett knapptryck skicka ut en påminnelsefaktura. Det går även att skriva ut fakturan för att skicka den med post.
Smart medlemshantering
Med Din medlem kan man enkelt dela in medlemmar i olika grupper. Det finns inbyggt stöd för...
Inbetalningshantering
När en medlem har betalat in medlemsavgiften till föreningen, så ska det vara lätt att registrera...
GDRP
När en förening samlar in personuppgifter på sina medlemmar är det viktigt att säkerställa tre faktorer...
Massutskick av mail
Skicka professionella massutskick med skräddarsydda email-mallar. Vi tar fram mallar för er...
Din Medlem är en medlemsregister-system utgiven i samarbete mellan Leobrandt Group AB och Ralva Affärsutveckling AB. Vi har representanter i både Stockholm och Skåne.